''''WeLc0mE t0 tHe Ace cLuB''''

Monday, May 17, 2010

Surat alasan cuti

Hobi saya ialah memandu basikal. Pada suatu hari, saya hendak memandu basikal ke sekolah, tiba-tiba, saya terasa nak buang air kecil, saya pun ke sungai untuk buang air kecil.

Tiba-tiba, saya nampak seekor ular. saya takut dia menggigit anu saya, saya pun lari,lari,lari,..lari...lari...saya jumpa hantu yang ada satu kaki saja!!!saya sangat takut.

Hantu itu memandu basikal saya untuk kejar saya. saya lagi takut. Tetapi saya sangat "angry" kerana dia memandu basikal saya! saya pun kejar dia balik.Dia sangat takut, dia pun lari. Tiba-tiba dia accident. Kaki dia dua dua pun sudah habis sekali.

Jadi saya membawa hantu itu pergi ke hospital. Inila sebab saya tidak pergi kerja semalam.

Diubah oleh : Ace...

1 comments:

sury@Adliah said...

crite ape ni wei????adoi..x paham aku :(

Post a Comment