''''WeLc0mE t0 tHe Ace cLuB''''

Monday, June 21, 2010

aku DOWN lg...

mule nye aku xde idea nk cite ape la ni...tp aku nk ngadu ..or nk luahkan hati aku yg brtmbh down ni...sbnrnye tibe2 je aku rse down lepas bace blog sorg mmber aku ni..aku dpt tau yg mmber2 aku ni dpt smbung study...kt ipta..best kn dgr kwn2 dpt smbg study...sronok..tp lg best klau aku dpt same2 ngn dorg smbung study,..tp dh trlmbat..tula..dulu aku main2 je byk...aku xapply pn ipta or ipts...berangan nk keje..tp stu keje pn xdpt jgk...aku rse mcm sial la..dh la sorg tu sorg member aku ni dpt uia gombak...tu tmpt yg aku impikan nk smbung study..xrase jeles ke...aku bkn nk ckp xpuas hti kt dorg..tp aku nk kongsi rase mnyesal aku ni...dn nk pmbaca jgn la jd mcm aku..nyesal kemudian xbrgune kn...

kalau la dr dulu aku mntk smbung study....
kalau la dr dlu aku belajar elok2...

sume nye "kalau"..dulu aku pnh dgr..prkataan kalau ni mmg xgne..mcm org xske la..sbb mnyesal ats prkara yg dh jd...sepatutnye 5 bulan yg lalu aku dh pikir sume ni...tp tula..org xbrgune mcm aku ni kn...mne nk pkir sume ni...

0 comments:

Post a Comment